ul. Siennicka 40, 04-393 Warszawa
A+
A-

EPUAP

Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej (ePUAP) umożliwia doręczanie pism i wniosków do Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej nr 16 w Warszawie  za pośrednictwem Internetu (Elektronicznej Skrzynki Podawczej).

W celu skorzystania z usługi internetowej użytkownik musi posiadać swoje konto na platformie ePUAP https://epuap.gov.pl
. Po założeniu konta można zalogować się do systemu.

Identyfikator Poradni na platformie EPUAP:  /PPP_16/SkrytkaESP
 

Jak wysłać pismo do Poradni za pomocą systemu EPUAP? 


Aby wysłać pismo do Poradni, należy  zalogować się do systemu EPUAP, i kliknąć na ten link:

https://epuap.gov.pl/wps/myportal/strefa-klienta/katalog-spraw/sprawy-ogolne/ogolne-sprawy-urzedowe-2/pismo-ogolne-do-podmiotu-publicznego-nowe
 

a następnie kliknąć na niebieski przycisk „Załatw sprawę”.  Nastąpi wtedy przekierowanie do serwisu Obywatel.gov.pl
 
Tam, w  polu "Wybierz urząd lub instytucję, do której wysyłasz pismo" należy wpisać

PORADNIA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNA NR 16
 
Następnie należy wybrać rodzaj pismo i opisać sprawę.
 
W przypadku wysyłania wniosku w załączniku należy załączyć skan wypełnionego i podpisanego wniosku, który można pobrać z naszej strony internetowej.
 
Po zakończeniu przygotowania pisma należy wybrać opcję "podpisz i wyślij" i dalej wybrać czy dokument ma zostać podpisany "podpisem zaufanym" czy "podpisem kwalifikowanym". Następnie nastąpi autoryzacja podpisania dokumentu za pomocą kodu autoryzacyjnego poprzez określony kanał komunikacyjny.
 

Wszelkie prawa zastrzeżone 2020 / / Polityka prywatności
UWAGA! WAŻNY KOMUNIKAT! 
 
W związku z wprowadzeniem w naszym kraju stanu zagrożenia epidemicznego zmianie ulega organizacja pracy Poradni. 

W chwili obecnej nie jesteśmy w stanie zapewnić pełnego bezpieczeństwa Klientom i pracownikom Poradni (niedostępność środków dezynfekujących), dlatego wdrażamy inne formy pomocy i organizujemy pracę w sposób zdalny.

Wszystkie spotkania indywidualne oraz zajęcia grupowe zostają odwołane.  Z uwagi na dynamikę sytuacji w chwili obecnej nie wyznaczamy terminów kolejnych spotkań.

Nie przyjmujemy Klientów na terenie Poradni. W pilnych sprawach istnieje możliwość odebrania/złożenia dokumentów w punkcie
w przedsionku Poradni u dyżurującego pracownika.

Szczegółowe informacje na temat zasad funkcjonowania Poradni oraz możliwości i form kontaktu zostaną przekazane wkrótce - prosimy śledzić naszą stronę internetową.

Przepraszamy Państwa za utrudnienia - dla bezpieczeństwa nas wszystkich pozostańmy w kontakcie telefonicznym i mailowym. 


Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.   akceptuje  polityka prywatności