Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej (ePUAP) umożliwia doręczanie pism i wniosków do Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej nr 16 w Warszawie za pośrednictwem Internetu (Elektronicznej Skrzynki Podawczej).
W celu skorzystania z usługi internetowej użytkownik musi posiadać swoje konto na platformie ePUAP https://epuap.gov.pl. Po założeniu konta można zalogować się do systemu.
Identyfikator Poradni na platformie EPUAP: /PPP_16/SkrytkaESP
Jak wysłać pismo do Poradni za pomocą systemu EPUAP?
Aby wysłać pismo do Poradni, należy zalogować się do systemu EPUAP, i kliknąć na ten link:
https://epuap.gov.pl/wps/myportal/strefa-klienta/katalog-spraw/sprawy-ogolne/ogolne-sprawy-urzedowe-2/pismo-ogolne-do-podmiotu-publicznego-nowe
a następnie kliknąć na niebieski przycisk „Załatw sprawę”. Nastąpi wtedy przekierowanie do serwisu Obywatel.gov.pl
Tam, w polu "Wybierz urząd lub instytucję, do której wysyłasz pismo" należy wpisać
PORADNIA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNA NR 16
Następnie należy wybrać rodzaj pisma i opisać sprawę.
W przypadku wysyłania wniosku w załączniku należy załączyć skan wypełnionego i podpisanego wniosku, który można pobrać z naszej strony internetowej.
Po zakończeniu przygotowania pisma należy wybrać opcję "podpisz i wyślij" i dalej wybrać, czy dokument ma zostać podpisany "podpisem zaufanym" czy "podpisem kwalifikowanym". Następnie nastąpi autoryzacja podpisania dokumentu za pomocą kodu autoryzacyjnego poprzez określony kanał komunikacyjny.